Головна HTML Створення Meta-тегів
Створення Meta-тегів

Пошукові сервери при реєстрації Web-сервера, сайту або сторінки використовують інформацію, що зберігається в спеціальних тегах МЕТА, які містяться між тегами і більшість початківців Web-майстрів та Web-дизайнерів не приділяють особливої уваги цим тегам. Теги МЕТА не видно при перегляді документа і помітно збільшують його розмір, проте без них не обійтися. Рекомендації зі складання Мета-тегів.


Правильність складання МЕТА тегів робить можливим, щоб ваш сайт було легко відшукати за допомогою пошукових систем серед величезного числа інших сайтів! Для цього необхідно слідувати наступним рекомендаціям:

1. Довжина вмісту тегів МЕТА "desctiptions" не повинна перевищувати 200 символів, a "keywords" - 1000 символів. Це пов'язано з тим, що пошукові сервери, як правило, використовують саме такі величини при індексуванні інформації на вашому сайті. Можна отримати негативний результат, якщо пошукові машини відкинуть частина опису, що перевищує встановлені норми, в результаті чого в каталог потрапить не вся бажана інформація, або сервер просто відкине реєстрацію вашого сайту.

2. Потрібно включити всі найбільш часто використовувані в вашому сайті терміни та їх синоніми в тег "desctiptions". Можете включити і терміни, що не мають відношення до ваших сторінках, однак в Internet така поведінка вважається некоректним. У список ключових слів можна вставляти і фрази. У цьому випадку у вашого сайту підвищується шанс потрапити в самий початок списку, виданого пошуковим сервером (у разі збігу фрази з тією, що вводить користувач).

3. Для збільшення рейтингу сайту та потрапляння його у верхню частину пошукового списку необхідно кожен термін, що включається в опис, повторювати близько 3 разів. Пошукові машини, як правило, працюють з тегами МЕТА, а в разі їх відсутності - вже з вмістом сторінки. Іноді це призводить до появи сайту у списку top 10, але може призвести і до негативного результату (перед реєстрацією перевірте пошукову машину, давши запит і переглянувши ключові слова у сайтів, що стоять на верхніх позиціях)

 

4. Використовуйте в описах і списку термінів як можна більше синонімів.

5. Не використовуйте в описах і в списку термінів поняття і слова, слабо пов'язані один з одним.

Склад МЕТА-тегів

1) Для того, щоб при перегляді документа броузер брав свіжу версію документа, а не версію з кешу використовується:

<META HTTP-EQUIV="Expires" Content="Mon, 28 Mar 1999 00:00:01 GMT">

2) Для визначення броузером мови, на якому написана сторінка використовується:

<META HTTP-EQUIV="Content-Type" Content="text/html; Charset=Windows-1251">

3) Якщо недосвідчений Web-майстер скопіює Вашу сторінку, в якій залишить наступний тег, то при заході на цю сторінку броузер автоматично перейде на Вашу сторінку

<META HTTP-EQUIV="Refresh" Content="1; url=http://адреса_вашої_сторінки">

4) Для зазначення імені автора та додаткової інформації про нього використовується:

<META Name="autor" Content="Ваши Ф.И.О., E-Mail...">

5) Для зазначення авторських прав використовується:

<META Name="copyright" Content="Ваша_фірма...">

6) Для зазначення ключових слів і термінів використовується

<META Name="keywords" Content="Ваші_Ключові слова">

7) Для зазначення короткого опису використовується

<META Name="description" Content="Опис_Вашої_сторінки">

Покладаючись на власні дослідження в цій області, а також на професійних розробників в цій галузі ми рекомендуємо вам при наявності великої кількості сторінок створити теги мета-інформації з різним змістом, що описують зміст даної конкретної сторінки чи розділу.

 

 
© 2008-2013 PHPist